sâmbătă, 5 aprilie 2008

Concediile lui Bush


S-a dus si summit-ul. Mie mi-a placut, chiar daca m-am certat cu toate "organele" din zona in care stau si nu mi-am putut scoate bani de la ING-ul de pe Calea Victoriei. Nu ma apuc sa comentez culise, dar mi-a pacanit o idee, vazand declaratiile lui George W. Bush la gramada. Daca la vizita trecuta il pocnise misticismul si-a laudat un amarat de curcubeu de i-au mers fulgii, acum parca era in cautarea locurilor in care isi va petrece vacantele dupa 2008. Prieten cu Basescu, prieten cu Tariceanu, a pus ochii pe Maria si sa nu mai vorbim de inghetata romaneasca, made sau nu in Basescu. Sigur i-a placut la Neptun, asa ca... s-ar putea sa mai vina. La Zagreb a ranjit cu gura pana la urechi in fata premierului Ivo Sanders. Pariu ca o sa se mai duca si pe la Soci? Macar pentru o partida de pescuit cu Tarul, care va fi premier.

PS Nu voiam sa zic asta, dar nu ma pot abtine: sexos rau Putin asta... cred ca si-a facut multe "fane" in Romania:)

Niciun comentariu: