duminică, 28 septembrie 2008

Dansul Anei Birchall


Nu consideram subiectul suficient de important pentru a-l aborda de doua ori, dar am privit-o cu uimire pe Ana Birchall, va mai amintiti, cea cu sexul oral in masina, cum danseaza si canta de mama focului la o emisiune pe Antena 1.

Fara sa fiu prea sigura ca respectiva emisiune nu a fost inregistrata inaintea scandalului sexual, n-am putut sa nu admir dezinvoltura cu care povestea ea ca i s-au rupt opincile de atata dans. Si, la fel, nu m-am putut opri sa ma intreb daca n-ar fi fost mai tehnic sa stea in banca ei pana dupa alegeri, cand n-ar mai fi suparat pe nimeni. Pentru ca, pana la urma, in loc de ministru al Invatamantului ar putea ajunge secretar de stat in acelasi minister... asta daca Geoana o mai tine in brate ca pana acum.

Mie scandalul mi se pare ca-l vizeaza mai mult pe liderul PSD, care oricum a fost aproape ignorat la Congresul PSD de ieri, de la Romexpo. Imi miroase a Nastase candidat la prezidentiale...

Inainte de Congres faceam misto de Costel Busuioc in aceeasi postura, dar mi-a trecut. Omu', membru PSD, se declara neutru si cantaret pentru oricine da banu', fara preferinte politice. Da chiar, ce cauta un zugrav spaniol in PSD? Ce l-o fi indemnat sa semneze adeziunea?

Niciun comentariu: