miercuri, 10 decembrie 2008

Pasajul Universitatii - misiune sinucigasa



Pasajul Universitatii va fi inaugurat pe 15 decembrie, asa cum a promis Oprescu, inainte de Sarbatori.

Ce-i drept, arata dragut si aerisit, cu niste alveole pe margine care urmeaza sa adaposteasca magazine. Si Uraaaaaa! am scapat de mirosurile ingrozitoare de la McDonald's. Am o problema majora. Am trecut pe acolo intr-o zi ploioasa, cand pe mamura super lucioasa cativa batranei faceau echilibristica pentru a se tine pe picioare. Era sa pic si eu.

Adica fratilor, pe timp de iarna sau daca ploua afara, a traversa Pasajul Universitatii echivaleaza cu o misiune sinucigasa. Am intrebat sursele mele din primarie daca va ramane asa, zice-se ca vor sa puna pe jos niste traverse din plastic, pentru a evita alunecarea...

Si cand ma gandesc ca Oprescu se temea ca gresia neagra de pe pereti i-ar deprima pe bucuresteni, de aceea a pus sa fie schimbata cu una bej. Oare s-a gandit ca in loc sa-i deprime mai bine ii omoara direct?

Niciun comentariu: