sâmbătă, 20 iunie 2009

Poze aiurea din Olanda - explicatii sub poze (ep 2)

Keukenhof - "explozitia" de flori. Am pozat atatea flori incat, la un moment dat, ma plictisisem si pozam wc-uri si animale:)


Super tare: astea erau pe post de banci. Furcile cu spatar le ridicai cat iti trebuia pentru a sta confortabil.


Habar nu am cum se cheama asta, dar canta valsuri vieneze.


O tanti tare draguta, la intrare.


Am baut cafea la terasa de la intrare. Era sa calc pe o rata. Nu, n-am reusit.


Doar nu credeati ca nu au saboti... Cam scumpi dupa gustul meu, peste 40 de euro si grei ai naibii:)



Moara veche. Langa moara canta grupul de mai sus.

Ei bine, in mijlocul parcului era o mini-gradina zoologica. Lama era meseriasa, cum vedea un buzunar, cum isi baga botul. La poze n-a prea stat. Dar magarusii... tare dulci.







Astea-s florile, cat am avut rabdare sa incarc acu':










Niciun comentariu: