vineri, 6 noiembrie 2009

Parintii tai sunt la fel de cretini ca ai mei?

Am dat de un blog super tare Your website story, cu subtitlul "Parintii mei sunt la fel de cretini ca ai mei?". Pusti, dinaia pe care ii vezi la metrou la Romana sau prin clubA sau El Comandante. Revoltati, negri la haine, fumand un cistoc (cu filtru sau invartit la un capat), isi spun povestea video. Isi striga lumii frustrarile legate de parinti, de societatea care ii priveste ca pe niste drogati sau ca pe niste parasute.

Habar nu am daca pustii aia de pe blog sunt reali, daca povestile lor sunt adevarate. Mi-as dori sa fie. Nu pentru ca povestile sunt violente si negre, ci pentru ca au avut curajul sa vorbeasca, sa se revolte, in loc sa zaca intr-o scara de bloc cu acul in vena.

Locuiesc - cat mai locuiesc - in Centrul Vechi, intr-un bloc vechi, cu o scara de bloc mare. Acolo, noaptea pe la unu-doua, dau de pusti si de miros de marijuana. De fiecare data cand trec pe langa ei oscilez intre impulsul de a-i lua la rost ca o baba veritabila ce sunt si impulsul de a ma aseza langa ei, de a cere un fum si de a sta la povesti. Probabil ca atunci cand ma voi muta de aici voi regreta ca n-am ascultat niciodata de impulsul firesc, cel natural. Al curiozitatii.

Povestea lor poaar fi putut fi la fel de fascinanta ca a acelor pusti de pe Your website story. Misto idee, oricum, sa-i pui sa vorbeasca. O generatie de consum...

2 comentarii:

THE MONIKA spunea...

mada, ai pus problema foarte bine. daca n-as fi fost atat de inversunata impotriva consumului de droguri (da, eu fac parte dintre aia care considera ca marijuana e drog), as fi mers cu tine intr-o seara sa stam la vorbe in scara blocului.

Anonim spunea...

e foarte tare blog-ul tipei, nici nu stiu ce sa mai cred, de trei zile intru din 101 in 10 minute sa vad ce s emai intampla, daca e ea sau nu, daca e campanie de marketing, daca a murit, daca respira, daca mai injura, foaret tare!