vineri, 19 octombrie 2007

Iar am primit bobarnace ca nu mai scriu pe blog

Si am ajuns la concluzia ca actionez pe baza de butoane. Tipa lumea, ma conformez. Heheheh, nu trebuie sa credeti chiar tot ce zic eu. Deci: mi-a expirat cartea de identitate. Mai demult, nu conteaza, ca oricum nu mi-am dat seama pana cand n-au vrut sa-mi ia o rata la banca. Si-mi iau inima in dinti, ma inarmez cu rabdare si purced spre sectia 16 Politie. Undeva in Berceni, pe o strada prafuita.

Am plecat de acolo muta. Fratilor, n-am vazut politisti mai amabili si mai draguti. Si jur ca nu eram imbracata nici ca o "doamna". Ofiterul de serviciu m-a dus pana la usa unde era "Evidenta populatiei", nu de alta, dar facusem o fata de cocker cand mi-a explicat "luati-o la stanga, la dreapta, urcati scarile, apoi faceti stanga si iar dreapta si...." Ma pierduse demult, oricum.

Dupa usa scorojita, o blondina cu ochelari, pana in 30 de ani, aranjata, draguta si simpla. Mi-a cautat in maldarul de hartii, si-a luat de acolo ce trebuie, a vazut ca nu aveam platita taxa, la CEC si s-a apucat sa-mi faca o schema, pe hartie, cum ajung eu la cel mai apropiat CEC. Dupa 10 minute, cand m-am intors, m-a lasat sa ma fardez, mi-a zis unde am anti-cearcan mai putin, mi-a facut patru sau cinci probe foto, mi-a zambit de vreo cinci ori si dupa aia mi-a mai urat si "o zi buna".

Unde-or fi politistii burtosi si alcoolici? Hmmmmm....Dalia zice ca-i o generatie noua si e normal sa se poarte asa. Asa sa fie, macar sa iasa burtosii la pensie.

Dar nu am terminat. Am iesit din sediul sectiei de politie, am trecut pe langa un magazin de haine si am intrat, deh, ca femeia... O pustoaica de vreo 18 ani, cu vedere la buric si un decolteu generos si sclipicios, bombanea printre dinti si cu injuraturi o clienta care nu pusese bine pe umeras un sacou. Dupa modelul "vai ce nesimtita, n-a fost in stare sa puna o maneca pe umeras, imi bag.... in ele de cliente".

Eu eram langa ea... Al doilea soc... Adica o putipoanca cu noua clase care e platita sa puna hainele pe umeras, injura de mama focului clientele care, potential, ii asigura salariul. N-aveam nici un chef sa-mi stric buna dispozitie obtinuta la Politie, asa ca m-am uitat cat am putut de rece la ea si am iesit din magazin. Oare seful ei stie? Si daca stie, ii pasa cumva? S-ar putea sa nu... Si imi vine sa inchei ca Mircea Badea... traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Aaaaa! Apropo, vedeti de ce scriu rar pe blog?:)

Un comentariu:

Dalia Pușcă Solon spunea...

eu is mai ramolita zilele astea, nu-mi aduc aminte exact cand am zis-o pe aia cu generatia noua si de unde oi fi scos-o, dar teoria clar nu-i valabila si la vanzatoarele de liceu... si ce ne facem, ca astea de 18 sunt generatii mai noi decat alea de 30!? sa fie nivelul de educatie, implicit nivelul social??? habar n-am! ce e insa intr-adevar anormal si uluitor in povestea ta este tocmai amabilitatea politiei! hahahha:-))