vineri, 22 februarie 2008

Bad, bad, bad mood

Sper sa fie de la raceala. Nu stiu cum se intampla, probabil dupa modelul oamenilor inteligenti care racesc vara, dar cum da un pic de caldura afara, cum ma apuca. Si problema mea e ca tine sapte zile, cu sau fara medicamente. Asta nu inseamna insa ca renunt la Maxigrip sau picaturile de nas. Numai ca iar vine weekendul, iar o sa fiu cu dosul in sus. Deh... mai am un motiv... muncesc duminica. Motiv de bucurie, ce credeati?

Un comentariu:

ina bixade spunea...

Si eu sint racita, asa m-am saturat de iarna asta din cauza careia parca sint amortita-anchilozata. Ieri a nins in NY, nu suport zapada, dar noroc ca azi incepe sa se topeasca...De citeva zile ma lupt cu timpenia asta de raceala...cert este ca am aceeasi stare: bad- bad -bad, de 3 ori bad:) Deci, you are not alone:)
PS: Get well soon!!!