joi, 2 octombrie 2008

Eu am marit salariile profesorilor

Guvernul a marit salariile profesorilor cu 50 la suta de la 1 octombrie. Pe buna dreptate, sindicatele din administratia publica au cerut azi aceeasi marire.

Vosganian, panicat, cheama in ajutor CSAT-ul, Parlamentul, Curtea Constitutionala. Daca ar putea, s-ar duce si pana la Casa Alba. Fratilor, cine v-a pus sa mariti salariile profesorilor, numai ca sa adunati voi voturi?

Stiati ca, daca intra in greva administratia publica - asa cum au amenintat - nu mai pupati alegeri? Stiati ca daca le dati si functionarilor publici aia 50 la suta cam sare in aer deficitul economic?

Stiati ca, daca le mariti salariile si functionarilor, o sa apara Israescu ca o floare si-o sa zica "marim dobanzile".

Eu am credit la banca, la fel ca majoritatea prietenilor mei. Deci voi avea rata mai mare. Deci voi plati maririle decise de Guvern, inainte de alegeri. Hmmmm.... eu tot la piratzii aia ma gandesc acum:)

Niciun comentariu: