luni, 6 octombrie 2008

Lansarea candidaturii lui Toma Roman Jr

Pe omul asta il stiam de ani buni. Il remarcasem pe la diferite paranghelii unde presarii se napusteau ca ulii asupra mancarurilor alese si mai ales asupra sticlelor.

L-am cunoscut la o distanta mai mica de cinci metri atunci cand s-a intalnit cu o prietena de-a mea. L-am poreclit Neanderthal-ul.

Adevarul e ca el, ca om, este o poveste. Are o privire tulbure dupa doua beri si o verva fascinanta in materie de povesti cu domnisoare, scheleti pe dulap sau panze de paianjen. Cam cum scrie si in Jurnalul.

Faza e ca nu se crede deloc mare scula pe bascula, sau cel putin nu arata asta. Suprema lui fericire consta din multe sticle de bere si, daca-s asortate si cu o femeie, e "prea perfect". Si m-am intrebat de multe ori daca toate povestile cu femei sunt fabulatii sau adevar. Dupa "aventura" cu prietena mea, inclin sa cred ca-i adevar. Si cum nici una nu rezista langa el prea mult timp, normal ca are "carnita" pentru povesti.

Aaaaa, omu' are cont pe site-urile de agatat de pe net, deci... are balta peste:)

PS. Oricum, bafta "Roma Toman Junior", cel care i-ai spus prietenei mele ca are fatza de catzelus inteligent si ai avut pretentia sa se simta magulita:)

Niciun comentariu: