joi, 5 februarie 2009

In sfarsit!

De multe ori mi-am zis ca CNA-ul e pe dinafara, mai ales in ultimul timp cand vedeam reclama la Fulga. L-au amendat pe Badea cu pantofii lui, in schimb lasa "agramaticalitati" in reclame. Bine ca s-au prins in al 12-lea ceas, cand probabil expira si contractele de difuzare ale spotului cu "mai m-am gandit"...

Consiliul Naţional al Audiovizualului a hotărât să trimită posturilor Antena 3, Pro TV, TVR 1, Acasă TV şi Euforia TV o scrisoare de avertizare cu privire la spotul publicitar la laptele Fulga, care conţine o eroare gramaticală.

Potrivit CNA, greşeala tinde să devină un slogan al produsului. În spot o fetiţă vine şi spune 'mai m-am gândit', apoi vine un băieţel care o corectează, apoi apare o văcuţă care reia formularea. De asemenea apare şi un remainder care conţine strict această formulare greşită.

Consiliul consideră că spotul încalcă articolul 88 din Codul Audiovizual, care spune că radiodifuzorii au obligaţia de a asigura respectarea normelor ortografice, ortoepice şi morfologice ale limbii române, stabilite de Academia Română.

2 comentarii:

puschea-pe-limba spunea...

Asta pentru ca la CNA nu exista conceptul de "autosesizare" în cazurile gen 'Fulga'. CNA se autosesizeaza numai daca locatarul de la Cotroceni e calcat pe bombeuri.
Prietenii stiu de ce.

Madauna spunea...

ideea e ca am vazut si azi reclama in cauza...(azi adica vineri, 6 februarie)