luni, 13 noiembrie 2017

#feedbackservicii

Azi inaugurez o noua eticheta pe blog si pe Facebook. Pe blog va fi feedbackservicii, pe Facebook va fi #feddbackservicii. Si vreau sa povestesc ori de cate ori iau teapa in domeniul serviciilor. Poate cuiva ii va da prin cap sa caute pe google un numar de telefon sau un nume inainte de a da bani pentru un serviciu. Va invit sa mi va alaturati si voi.

MONTEZ DEMONTEZ MOBILA IN BUCURESTI - Acum trei saptamani am cautat pe olx un om sa-mi demonteze un dressing si sa il monteze din nou in alt loc. Am sunat la cateva numere de telefon si mi s-a spus "pai doamna, e prea tarziu, eu le am programate cu saptamani inainte". "ok, zic, cine zicea ca n-are lumea de munca, sau ca olx-ul nu e bun?". Am dat peste un nene care zice "pai sunati-ma atunci cu cateva zile". "Domn'e, eu vreau sa fiu sigura, ca ma pot baza pe mneata atunci cand am nevoie, nu sa sun cu cateva zile inainte si sa-mi zici ca e prea tarziu, cum mi-au facut altii. Scrie-ma acolo in caiet pentru 14 noiembrie, marti, si luni te mai sun o data sa confirmam". Zice "eu va scriu in agenda dar o sa va razganditi sau o sa gasiti pe altcineva mai ieftin". "Nu, ramane asa stabilit, pe 14 noiembrie imi demontati dulapul, pe 13 va mai sun". "Bine doamna, asa ramane, va scriu in agenda". Bineinteles ca azi, 13 noiembrie, l-am sunat. "Pai nu pot". "Pai cum adica nu puteti? Am stabilit de acum trei saptamani". "Pai credeti ca eu mai tin minte de acum trei saptamani?" "Pai m-ati notat in agenda, v-am si zis ca ma bazez pe asta, v-ati exprimat neincrederea ca mai sun, v-am promis ca sun cu o zi inainte sa confirmam". "Pai nu stiu, oricum nu pot". Cam cat de prost meserias sa fii? Cam cum sa te vaiti ca nu ai bani, daca iti bati joc de clienti?". Habar nu am cum il cheama pe nenea, dar las aici numarul de telefon 0762698989.

Niciun comentariu: