miercuri, 29 noiembrie 2017

Cum mi-a complicat existenta firma Autoscan din Cluj

Cine ma cunoaste stie ca niciodata nu am vrut cauciucuri de iarna, pe motiv ca imi complica viata. Pentru o luna de iarna, in Bucuresti, trebuie sa le schimb, nu am unde sa le depozitez, bani cheltuiti aiurea. Prefer sa merg cu transportul in comun atunci cand e iarna in Bucuresti.

De Black Friday m-am bucurat cand am gasit cauciucuri Debica la un pret super tare. Erau all season, ceea ce ... neh, puteam sa fac un compormis. Saraca Chili avea pingelele coapte rau. Le-am luat fara sa clipesc de la Autoscan, o firma din Cluj. Dupa scandalurile repetate cu Urgent Curierul (n-am vazut in viata mea un curier mai lipsit de dorinta de a avea clienti), au ajuns cauciucurile la mine, le-am incarcat din duba curierului in masina si peste vreo doua zile m-am dus sa le montez. Dupa ce au fost montate trei cauciucuri, pun si eu mana pe ultimul si ma uit pe el. Avea marcajul M+S si muntele cu zapada. L-am intrebat pe nenea de la vulcanizare daca marcajul este si pe cauciucurile all season sau doar pe cele de iarna, mi-a zis ca, din cate stie el, M+S scrie doar pe cele de iarna, pe cele all season scrie all season. Mmmmm, nasol. Sun la firma Autoscan din Cluj, expeditorul.

Si dau peste un ardelean molcom dar lung la vorba, ce se apuca sa-mi povesteasca la telefon ca alea de iarna sunt mai bune decat cele all season, ca exista cauciucuri all season pe care scrie M+S. Ma enervez si ii explic ca mi se rupe daca sunt mai bune, eu voiam all season ca nu am chef sa le schimb iarna/primavara. Ii trimit poze. La vulcanizare normal ca-mi pun cauciucurile noi, iar pe cele vechi le arunca cu succes (erau mai mult decat varza). Plec. Ma suna clujeanul de la Autoscan, zice ca am dreptate, isi cere scuze.

I-am zis "ok, eu le-am montat, am dat bani pe montaj, echilibrat, etc, le-am aruncat pe cele vechi, deci returul este practic imposibil. Va rog sa-mi faceti o oferta de nerefuzat pentru cauciucuri de vara". Si mi-a trimis Autoscan mail cu oferta, tot Debica, la un pret super tare. Practic, luam 4 cauciucuri de vara si 4 cauciucuri de iarna la pret de 4 bucati. I rest my case:) Mi-a placut de ei, au reactionat fix asa cum trebuie sa reactioneze o firma care vrea clienti.

Niciun comentariu: