duminică, 3 mai 2020

Jurnal de corona (12)

Cum sa explic oamenilor frustrati de restrictii ca pentru mine statul in casa e ceva normal? In casa am tot ce-mi trebuie, nu ma plictisesc niciodata cu mine insumi, atelierul este in aceeasi curte, am o pisica si un caine care ma suporta, ma inteleg si ma iubesc. Cunosc oameni in pragul depresiei sau chiar depresivi pentru ca stau inchisi in casa, pentru ca nu se vad cu oameni. Acestia sustin ca sunt "animale senzoriale", vor sa simta oameni, sa miroasa oameni. Cunosc oameni care nu au iesit efectiv din casa in ultimele doua luni. Ipohondrii. Acestia sustin ca isi iau "toate precautiile" si atat, Cum sa nu te vada soarele, lumina? Pe 15 mai, odata cu ridicarea starii de urgenta, cred ca nu ar trebui sa se schimbe multe lucruri. In continuare ar trebui si stam in casa cat mai mult, sa iesim doar cand avem neaparata nevoie de ceva, sa purtam masca, sa ne spalam foarte des pe maini si sa nu punem sub nicio forma mana nespalata proaspat pe fatza. Eu lucrurile astea le voi face in continuare. Tare mi-as dori sa-mi aprobe in continuare telemunca, pentru marele Consiliu de administratie a facut-o doar pana la ridicarea starii de urgenta. Iar comorbiditatile mele clar nu se vindeca pana atunci.

Niciun comentariu: