miercuri, 20 ianuarie 2021

Pentru femeile care considera ca daca nu am copil/barbat am trait degeaba

Draga mea, in timp ce tu mirosi a sarmale, eu miros a parfum fin. In timp ce tu ai stat cu burta la gura si ai urlat de durere cand ai nascut, eu eram pe plaja, cu cortul. In timp ce tu alaptai si nu dormeai noaptea, eu eram tot pe plaja cu cortul. Tu te culci seara gandindu-te la ce faci de mancare a doua zi, sau cand vei avea timp sa faci curat. Eu ma culc seara cu gandul la ce voi citi a doua zi sau de unde sa-mi iau vopseaua pe baza de apa care imi trebuie pentru pictarea unui scaun, sau atele colorate pentru un anumit material. Tu te trezesti zambind? Eu da. In timp ce tu iti planifici concendiul de o saptamana la hotel, cu all inclusive, eu imi iau cainele, cortul, ma sui in masina si am taiat-o unde vad cu ochii. In timp ce tu te intrebi daca barbatul te inseala, pentru ca nici nu te mai vede, dar ramai pentru ca ai un copil cu el, eu incerc sa rezolv problemele, dar daca nu reusesc, plec pur si simplu. Viata e scurta si vreau sa o traiesc pentru mine, cat pot de frumos. Dilemele mele sunt legate de locuri unde vreau sa ajung, oameni pe care as vrea sa-i vad, filme sau piese de teatru pe care as dori sa le vizionez, muzica pe care mi-as dori sa o ascult, hainele cu care as avea chef sa ma imbrac. Dilemele tale sunt "cat sa dau spaga la doctor pentru fiica mea", "oare gasesc organe de vita la macelarie", "cat s-o scumpi curentul luna viitoare", etc. Atunci cand copilul tau, pentru care te-ai sacrificat, va creste, este posibil sa te bage in seama la batranete, sau este la fel de posibil sa te interneze intr-un azil si sa-si vada de viata lui. In aceeasi situatie probabil ca voi fi si eu, cu diferenta ca nu m-am sacrificat pentru nimeni.
Pe scurt. Eu nu am nicio dependenta, tu ai. Libertatea mea ma face fericita. Tu esti fericita? 

Niciun comentariu: