sâmbătă, 8 februarie 2014

Cum mi-am cumparat cartus de imprimanta in doua ore, pe Mr.Mart

Cand mi s-a terminat cartusul imprimantei - care de obicei isi picura ultima suflare in momente cheie, cand am ceva de lucru si musai de printat - m-am asezat in fata laptopului cautand o varianta rapida si ieftina de gasit altul. Nu aveam niciun chef sa alerg prin oras dupa un centru de reincarcare si nici nu voiam sa dau pe cartus aproape cat am dat pe imprimanta. Si mai era si duminica.

Dupa ceva timp de cautare, am dat peste Mr. Mart, unde am vazut, pentru prima data, ca exista un site unde iti poti posta cererea. Un sistem de licitatie inversa care lipseste altor site-uri de comert online. Adica, cel putin teoretic, tu spui ce ai nevoie si incep ofertele sa curga. Ca un fel de mireasa scoasa la mezat care-si asteapta petitorii. Stabilesti si un orizont de timp, ca deh... orice mireasa nu poate astepta "forever".

Contul mi l-am facut in maxim doua minute, am facut o poza cutiei cartusului vechi si mi-am pus anuntul la "Cereri". Anuntul meu s-a asezat cuminte langa "caut menajera". Am mai frunzarit ceva anunturi si sunt cateva lucruri pe care nu le-am inteles. De exemplu la categoria "animale de companie" era un anunt de genul "Amenajam apartamente,spatii comerciale,birouri,constructi case", formulat un pic aiurea. N-am prea inteles daca, pentru o garsoniera de 30 mp, pentru 2350 de lei, oamenii aia se ofera sa zideasca, zugraveasca, sa-mi puna iri, sa-mi faca instalatiile electrice sau sanitare "de la A la Z", sa-mi puna incalzire prin pardoseala si sa-mi puna si parchet. Wow, ce oferta:)

Apoi am inceput sa ma plimb pe site, atrasa de Magazinul cu puncte sociale. Ce-o fi aia? Iarasi ceva nou... Adica imi promovez anuntul pe retelele sociale si primesc puncte sociale. Cu astea imi promovez anuntul pe site, adica apare mai sus la cautari. Mai am si posibilitatea sa cumpar chestii din Magazinul cu puncte sociale, dar deocamdata nu era niciun produs postat. Puteam sa cumpar puncte sociale, in schimb.

No, cum ma plimbam eu pe site ase, dar si prin casa intre timp, cu diferite treburi gospodaresti de weekend, primesc un mail cum ca as avea o oferta pentru cartusul de imprimanta. Un "cineva" din Bucuresti, se oferea sa-mi dea un cartus original la un pret mult mai mic decat l-as fi putut gasi in magazin sau la reprezentanta. A durat cam o ora. Am luat legatura cu cineva-ul acela si intr-o ora ne-am vazut la metrou, am dat banii, am luat cartusul si... inapoi la treaba. Foarte tare!

Niciun comentariu: