duminică, 16 februarie 2014

De ce dau oamenii nefericiti vina pe Guvern?

M-a lovit un gand trist: Toti prietenii mei relativ nefericiti, neimpliniti si fara mari bucurii de la viata dau vina pe sistem. C-o fi Guvernul, c-o fi presedintele, cineva trebuie sa fie de vina, niciodata ei.

De exemplu, am un prieten pe care l-a parasit recent iubita. In postarile de pe Facebook nu mai scrie altceva decat "ce nashpa sunt romanii", "in ce tara de rahat traim", "totul e o mizerie". Cand l-am intrebat de cand e asa de negativist, mi-a zis ca dintotdeauna. Eu nu-l stiam asa deloc.

Un alt amic, care tot tuna si fulgera impotriva lui Ponta, este singur, fara job, fara iubita, isi petrece timpul pe Internet si mai iese la cate o bauta cu amicii.

M-am cam plictisit ca oamenii sa dea intotdeauna vina pe altcineva sau altceva atunci cand esueaza...

Niciun comentariu: