duminică, 2 februarie 2014

sase, ma apuc de scris - azi, despre Alex Puica

Am pus pariu cu Branea ca in doua luni ajung la PR 3. Asta inseamna ca ma veti suporta scriind ce-mi trece prin cap.
Azi am aflat si eu cu surprindere ca tanarul caruia i-am dat un "like" pe FB pentru ca voia sa se insoare si numai asa putea sa-si impresioneze viitorii socrii pentru a fi de acord, este, de fapt, o himera.

Omu' a adunat 100.000 de like-uri, a aparut prin ziare, l-au promovat vedete, a fost sheruit in draci pe FB. Cand colo, ce sa vezi? Un exemplu perfect de marketing viral.

ProTV-ul si-a facut reclama la un nou serial, iar Alex Puica este, de fapt, personajul din film. Multa lume l-a injurat, si-a retras "like-urile" - acum nu mai conteaza, pe bune - pe mine m-a umplut de admiratie campania Pro-ului. Acum, din 100.000 de like-uri, a scazut la 80.000:)

Unul dintre exemplele perfecte de campanii online care ajung sa sparga audienta. Mai tineti minte girafa care a umplut, la fel FB-ul, acum cateva luni? Cine nu stia raspunsul la o ghicitoare, trebuia sa-si puna o poza cu o girafa la profil. Uite asa, wall-ul meu s-a umplut de girafe in trei zile. A fost simpatic. Mi-a placut.

PS Am dat acu de unu' pe care il cheama Vreau Sa Ma Insor, tot pe Facebook. Oare mai pune cineva botul?

Niciun comentariu: