miercuri, 12 februarie 2014

Oameni in autobuz

De cand a dat zapada cea mare merg cu RATB-ul. Acum as putea lua masina, ca e relativ deszapezita (mi-am rupt si lopata iarna asta), dar mi-e frica ca nu-mi mai gasesc locul de parcare cand ma intorc si mi se pare un chin sa gasesti loc de parcare in centru. Asa ca merg cu metroul si RATB-ul. Ma gandesc sa fac asta mai des...

Imi place sa ascult oamenii de langa mine. Probabil ca lor nu le place sa fie ascultati, dar n-am ce le face. Ieri, in autobuz, o femeie la vreo 30 de ani, aranjata, machiata, cu oja la locul ei pe unghii, vorbea cu un "el" la telefon.

"Am fost si azi la doctor, da. Mi-a zis acelasi lucru. Nu e de operat, dar nici bine nu este. As vrea sa stiu daca esti alaturi de mine in treaba asta". Apoi zice el ceva, iar ea raspunde: "Stii foarte bine ca te iubesc dar trec printr-o perioada nasoala si tu esti prea ocupat pentru mine. Ne vedem rar, am nevoie de tine". "Bine, vorbim cand ne vedem atunci".

Atat.

Niciun comentariu: