luni, 3 februarie 2014

Margaret Thatcher

Am o pisica. Ca toate femeile singure si putin sarite de pe fix. Prietenii imi zic "mai bine faceai un copil". Le raspund ca "un copil nu sta singur cu zilele, cand plec eu in delegatii". De fapt, nu de asta n-am facut copil, ci pentru ca nu sunt suficient de responsabila.

Intre noi fie vorba, nici pentru o pisica nu cred ca sunt responsabila, dar n-am avut ce face. Am primit un mail cu poza ei in care scria ca daca n-o vrea nimeni, ajunge pe strada. Cum sa n-o vreau?:) Uitati-va la fatza ei:)

Cert este ca am nimerit pisica perfecta: nu ma bate la cap, nu vrea atentie, nu strica, nu se suie mai sus de spataru, fotoliului, nu face unde nu trebuie, sta cuminte si doarme toata ziua. Dar nici nu ma lasa sa o mangai prea des. Numai cand are ea chef. Daca stiti vreun motan pentru ea, dati-mi de stire. Ii caut sot pentru cand o intra in calduri:) British Shorthair Silver Tabby Blotched se cheama rasa, mi-au trebuit vreo doua zile sa tin minte:)

Un comentariu:

Louisette spunea...

Cool the life, greetig from Belgium