luni, 27 aprilie 2020

Jurnal de corona (10)

La o luna de cand am facut prima cerere pentru telemunca, din cauza problemelor mele de sanatate, la 23 aprilie mi-a fost aprobata, pana la ridicarea starii de urgenta. In aceeasi zi a iesit si presedintele, lasand sa se inteleaga ca starea de urgenta valabila pana la 15 mai nu va fi prelungita, dar mare parte din restrictii va ramane. Cu alte cuvinte, tzeapa. Teoretic, din 15 mai voi fi obligata sa merg la munca, in conditiile in care cladirea se va umple de oameni, potential asimptomatici mergand pe culoarele lungi si fara nicio aerisire si folosind aceleasi grupuri sanitare jegoase. Am incercat sa-i explic sefei mele ca nu este bine sa se imbolnaveasca nimeni, dar raspunsul a fost ceva de genul "lasa ca mai slabim daca ne imbolnavim". M-a cam lasat fara replica.

Niciun comentariu: