joi, 16 aprilie 2020

Jurnal de corona (9)

Sa presupunem ca ma infectez - v-am zis ca m-am facut verde la par? e oribil:)))))) - si imi creste temperatura brusc. Cum pot sa conving un medic ca temperatura mea in mod normal e 35, deci la un 37-38 as avea temperatura mare? Am intrebat un amic medica ce inseamna daca am temperatura asa de mica si mi-a zis "esti aproape vie". Avand in vedere ca e prima data cand posed un termometru in casa, in afara de copilarie, cand avea maicamea, chiar am avut un mic soc. Ca sa nu mai vorbim ca mi-am cumparat pulsoximetru si am o medie de 95 saturatia de oxigen in sange. Normal este intre 91 si 100, dar ... de ce 95? Oricum e prima oara in viata mea cand m-am disciplinat sa ma monitorizez. Temperatura, tensiunea, oxigenul din sange si glicemia in ficare zi.

Niciun comentariu: