marți, 7 aprilie 2020

Jurnal de corona (6)

Sunt siderata! Cum e posibil ca tu, redactor la o agentie de presa, jurnalist, om cu cap si facultate, teoretic, sa nu stii cum se transmite acest virus? Sa nu stii ca acea distanta de doi metri nu este necesara numai in cazul in care vreun potential infectat stranuta sau tuseste spre tine. Este vorba SI despre difuzia acelor stropi fini de saliva atunci cand cineva vorbeste cu tine. Sunt atatea imagini care scot in eviden
ta aceste lucruri. Azi noapte, la agentie, in timp ce ma spalam pe maini, vine o fata creata si blonda care arata de parca ar fi fost trezita din somn, cu o butelcuta de sapun intr-o mana, care dadea sa intre la buda. Atat de tare m-a speriat, ca stiam ca sunt singura in zona aia si imi dezinfectez toaleta in fiecare seara cand ajung la munca, incat am pus mana pe butelcuta mea de clor si am indreptat-o catre ea.
Ne-a busit rasul pe amandoua, dar pastra distanta deocamdata. La un moment dat zice "sa pastram distanta` si in timp ce zice asta, trece spre wc-uri la maxim 10 centimetri de mine. Fara masca, fara manusi, vorbind cu capul spre mine. Am fost atat de socata incat mi-am pus manusile, am luat butelcuta mea de clor si telefonul si am fugit in birou.Am intrebat-o la ce redactie lucreaza, si mi-a zis "la externe, tu?" "la monitorizare".  Fuck! Acum va trebuie sa-mi dezinfectez toaleta de fiecare data cand merg. Si sa nu uit sa-mi pun masca. Sa sper ca niciuna dintre alea 600 de particule de saliva nu a ajuns la mine in nas/ochi/gura?  Ah! Si aseara, acel recipient pentru dezinfectant a ramas pe masa din hol, pentru prima data de cand a inceput nebunia. Pentru ca era gol.

Niciun comentariu: