joi, 27 decembrie 2007

Am ajuns la Paris

Primul lucru pe care l-am vazut dupa ce am iesit din aeroport a fost un Ikea. Prima senzatie a fost cam asa: am pus-o, o sa mor de cald aici. Venita ca omu' din Bucurestiul cu minus nu stiu cate grade, am dat de 5 grade la doishpe noaptea in Paris. Deci ziceam de primele viziuni: Ikea, apoi un McDonalds, beculete. Am intrat prin partea de Nord, adica prin periferiile nasoale. Cu stadionul national de altfel, frumos luminat si chiar dragut. Dupa aia, vreo juma de ora nu am mai vazut nimic, pentru ca mi-a luat vara-mea ochelarii de pe nas, ca nu vedea sa conduca. Pe ai ei ii uitase acasa. Cand, intr-un final, i-am recuperat, am vazut o statuie cu un nene intr-un picior, el auriu, soclul argintiu si foarte-foarte inalt. Mi s-a spus ca se numeste "Geniul". Apoi iar am ramas fara ochelari pentru ca ne-am ratacit. Am trecut cat de repede putea un WV Polo prin Place de la Bastille, unde am vazut afise pe pereti, dinacelea cu concerte, cum sunt si la noi. Am ajuns intr-un sfarsit, dupa ce am mers o gramada pe jos pe niste stradute mici si intortocheate. Am urcat cinci etaje pe niste scari mici si rotunde rau. Si... e dragut aici. Nu-i la fel ca in poze, dar una peste alta e ok. Prima surpriza a fost cand s-a luat curentul atunci cand am bagat in priza aparatul de incalzit apa. Am descoperit cu greu panoul. Nu ne-am prins inca cum se aprinde aragazul, dar... suntem in grafic. Gata ca mi-e somn! Pupat prietenii pe frunte:)

Niciun comentariu: