duminică, 2 decembrie 2007

Isterie in Centrul Vechi



In viata mea n-am vazut puhoi de lume pe Smardan, nici macar de Revelion. In viata mea nu s-a intamplat sa iau toate barurile din Centrul Vechi la rand si sa vad lumea cum sta la coada afara, la minus nush cate grade, sa prinda o masa inauntru. In viata ei nu a stat o prietena blocata cu masina in trafic, in acelasi loc, timp de o ora, pe Cheiul Dambovitei. Motivul? Cel mai inalt brad din Europa s-a aprins, in Piata Unirii, de 1 Decembrie. 45 de copii pierduti, peste 10.000 de oameni gura casca la niste beculete aranjate, ce-i drept, destul de estetic. Ma intrebam aseara daca s-a trezit spiritul national in romani sau le lipseste numai fenomenul "Piata Universitatii".

PS Cand am facut poza, pe Smardan, m-a apostrofat un nene politist. Initial, am crezut ca vrea sa-mi zica ca n-am voie sa fac poze pe acolo, apoi m-am lamurit ca, de fapt, avea o grija legata de telefonul meu. Sa nu mi-l fure cineva, in timp ce faceam poza. Dragut...

Niciun comentariu: