miercuri, 12 decembrie 2007

Nu pot sa ma abtin...

Ingrijorati de profetiile lui Adrian Siminelle, director Rasdaq, care a spus ca 90% din proiectele de internet sunt in faliment, ne-am decis sa-i luam un interviu.

Times: Domnule Siminelle, putem sa va luam un interviu?
Siminelle: Nu! Va dau eu un interviu, nu mi-l luati voi! De unde sunteti?

Times: De la times.ro
Siminelle: V-am cumparat deja? Pe cine copiati? New York Times, nu?

Times: Inca nu ati apucat. Dar ne vom lista la bursa, daca va intereseaza sa investiti…
Siminelle: Aaaa, bursa. Da, marea doamna, Bursa. Cate amintiri, prin cate futures am trecut impreuna…

Times: Cat detineti din internetul romanesc?
Siminelle: Nu, nu e cazul sa judecam asa. Eu si internetul romanesc suntem una. Sunt prima fiinta complet cibernetica din Romania. There can be only one. In final ma voi falimenta fraudulos in proportie de 99% si voi fugi cu banii, evident.

Times: Cum vedeti internetul peste 5 ani?
Siminelle: Ce 5 ani? 5 zile. Ma gandesc sa fac un motor de cautare. Unul pe care sa-l promovez agresiv pe piata si care la orice cautare sa genereze exclusiv rezultate cu mine, Siminelle.
Apuca-te si programeaza-l, sa fie gata pana la sfarsitul saptamanii. Apoi sa imi dai un raport.

Times: Exista Google deja.
Siminelle: Baiete, nu sunt un prost, sper ca nici tu! Copiaza-l!

Times: Stiti, acum, daca ma uit cu mai multa atentie la dvs imi dau seama ca semanati un pic cu Columbeanu, aceeasi prestanta, aceeasi minte necrutatoare.

Siminelle: Ah, vad ca esti destept. Stii cum sa vorbesti. Stai pe langa mine, te fac om. Am cativa manageri pe care vreau sa ii dau afara. Te infiltrez eu cumva si apoi le dai lovitura de gratie. Vom fi mari. In doua luni vreau sa avem un program in care introduci adresa oricarui site de pe planeta, dai enter si il cloneaza instantaneu.

Times: Cat imi dati pentru munca mea?
Siminelle: Dupa ce ca iti ofer posibilitatea de a-ti exersa hobbiul mai vrei si bani? Vrei sa imi chem avocatii? Orlando, El Jisr, Vlad Stan. I-am avut pe toti. Tu crezi ca esti mai bun?

Times: Intotdeauna ati fost un jucator.
Siminelle: Normal, sunt broker. Vand, cumpar, distrug si fac la loc. Nevasta-mea imi spune Dumnezeu. Dar acum, la batranete, vreau sa las ceva in urma, chiar si o profetie despre faliment.

Times: Si ce proiecte aveti?
Siminelle: In primul rand voi inlocui bradul care e acum la Unirii cu un server gigantic, de 80 de metri inaltime, unde voi tine toate site-urile clonate. Pe termen mediu voi incerca sa inlocuiesc statuile din Herastrau cu sculpturi stilizate inspirate din activitatea mea in online. Pe termen lung, odata cu dezvoltarea stiintei si tehnicii ma voi digitaliza si voi aparea din nou pe net, sub forma de bannere pop-up, cu sunet. Va fi un nou business de consultanta, eu raspunzand direct la intrebari, din banner.

Times: Aveti sa ne dati vreun sfat pentru times.ro?
Siminelle: Da. Logo-ul ala de pe site e dovada de prostie crasa. Nu stiati ca trebuie sa ocupe jumatate de pagina? Trebuie sa va invat eu tot? Design, Programare, Promovare… Di Pi Pi . Vai de capul vostru de incompetenti. Va cumpar si va dau afara! Apoi va cumpar iar, ca sa va dau din nou afara.

Times: Am dori sa va mai intrebam ceva. De ce continuati sa investiti, daca sunteti asa sigur ca proiectele sunt falimentare?
Siminelle: Nu mai am timp pentru aceasta intrebare, sunt asteptat. Am o video-conferinta cu 200 de programatori, care lucreaza la un buton de sase luni si azi voi da indicatiile privind culoarea. M-am gandit la un gri gen Windows.

Times: Va multumim pentru interviu si va uram. Succes.

Interviul original: - Interviu cu Siminelle

PS: Pentru necunoscatori... Andrei Siminel ar fi corespondentul personajului real al interviului imaginar

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu mai pot de ras :)))))))....Mr. Siminelle...."Va dau afara pe toti!". Asa este omul. Nu este pura imaginatie! :)))))) Am avut cu el de vreo 3 ori discutii de genul asta :)))))